15 Feb 2009

Hospital Alor Star

semalam dalam pukul9.30 aku mendapat call dari tok aku rasanya cakap makcik aku masuk hospital alor star, masa 2 aku br nk masak so aku truskan la memasak lapa siot, aku mkn pagi je sblm kluar g cari tanah mak aku 2....

sapa nk tahu smlm aku masak pe?haha ayam goreng je dh lapa kan goreng la yg paling senang kan...lepas je makan aku bsiap la tkar baju utk p hospital dalam pukul 10.30.sampai je smua sdara-mara aku smua ada.aku tanya la mn makcik aku diorg ckp da dlm wad kecemasan so kitaorg pn tggu la kt luar.dalam masa duk tggu 2 aku boring sangat so aku jln2 la dlm hospital alor star yg bsar 2...jln pnya jalan aku nmpak sorang pakcik ni dalam samar2 mlm dk kt taman permainan kt hospital 2...aku pn mls la nk tgk lama2 psl hospital ni rmai yg cita da hantu....so aku pn bt xtau je la biar la jnji xkcau aku....

tggu punya tggu pukul 1 masih xdak doc yg dtg check mak cik aku lmbat gila doc kurang ke ape?dr pukul9.30 sampai pkul1 pn doc masih xdatang check pe la msalah korang ni ye?biasa la keje dengan krajaan kan smua bt kje sambil lewa je,bt mcm mn pn ttp ckup bulan dapat gaji....dalam kami dk tggu 2 mcm2 cita kami dgr da yang accident retak kepala n otak dia dah bgegar terus so doc cakap tak leh bedah klu bedah pn xlh nk bt papa pasal pendarahan dalam otak...so mamat 2 dimasukkan dalam ICU n diorg bg mkn ubat n tggu ajal je la klu umur dia pnjang hidup la dia...

1 lg kes yg aku dgr bdk 7 thn ttimpa ranting pokok asam agak2 bsar paha aku so tempurung otak dia retak...dia ni dr lgkawi...hospital lgkawi xlh nk bt papa so diorg hntar ke hospital alor star untuk rawatan lanjut....slepas doc check hospital a.star pn dh xlh nk bt apa2 so diorg akn hntar bdk 2 ke hospital penang mungkin byk peralatan untuk dibedah....dalam pukul2 aku pn balik psl mak aku pn nk kje esoknya 2...dalam pejalanan balik aku da nampak 1 benda putih bdiri tepi jalan aku tgk cermin masih da lg putih 2...kwasan 2 kawasan kemalangan mmber aku pn penah accident kt sni n meninggal so aku xnk pk bnda 2 hantu @ apa aku bt pndai je la hehe xnk la bt bodo kang jd bodo tul hehe....

1 ulasan:

Unknown berkata...

skg dh ok ke?

Catat Ulasan